brandextension Publicado 16 de Abril del 2012 Publicado 16 de Abril del 2012 Hello everybody, we are 2 students at the Jonkoping International Business School in Sweden and we are currently writing our Master Thesis about factors for the success of a brand extension (sequel) in the video game industry. We are going to use the results for a case study based on the Tomb Raider series and we were hoping you can spare 5 minutes of your time to answer this really simple survey. Thanks in advanced for your help. https://jibs.eu.qual...0712XlnKk7Fu6BC
Rodrims Publicado 16 de Abril del 2012 Publicado 16 de Abril del 2012 Finished. You can get a better result if you post this test in English forums. Like this ones: - www.tombraiderforums.com - http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?f=290 Or in the official blog of Tomb Raider, but you have to contact with the Community Manager of Crystal Dynamics (Meagan Marie) first: http://officialtombraiderblog.tumblr.com/ Good luck! Rodri
victor_croft Publicado 16 de Abril del 2012 Publicado 16 de Abril del 2012 Done! I agree with Rodrims. You might try in English Forums. Good luck
requiemsoul Publicado 16 de Abril del 2012 Publicado 16 de Abril del 2012 He contestado. Espero que les sirva de ayuda. Aunque creo que han abusado un poco de la escala Likert.... Qué recuerdos de la Uni! xD.
Jorge Ganem Publicado 17 de Abril del 2012 Publicado 17 de Abril del 2012 I've finished. Quite interesting actually. I hope you find what you're looking for
brandextension Publicado 19 de Abril del 2012 Autor Publicado 19 de Abril del 2012 Muchas gracias a todos por la ayuda! Ya la publicamos igual en los foros en inglés solo estamos tratando de obtener el mayor número de resultados...
brandextension Publicado 26 de Abril del 2012 Autor Publicado 26 de Abril del 2012 Thanks to everyone that responded, you've been extremely helpful!! We have enough responses now and will start analyzing the data. The survey is now closed...
Publicaciones recomendadas
Crear una cuenta o conéctate para comentar
Tienes que ser miembro para dejar un comentario
Crear una cuenta
Regístrese para obtener una cuenta nueva en nuestra comunidad. ¡Es fácil!
Registrar una nueva cuentaConectar
¿Ya tienes una cuenta? Conéctate aquí.
Conectar ahora