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Yo no veo que se haya desvelado tanta cosa,al fin y al cabo hemos visto cosas que la mayoría ya las hemos visto en imágenes.Ya sabíamos de sobra que la piedra esa habia que tirarla con el gancho para abrir esa "puerta"; sabiamos de sobra que Lara se iba a pasear en el yate ese y que saltaría por ahi a nadar un rato,sabiamos de sobra como son las columnas y el paisaje de México..... no sé,no hemos visto nada que nos debiera sorprender o que nos desvele cosas importantes del juego.

 

¿Que hemos visto trocitos de secuencias que podían haber sido sorpresa? Pues sí pero vamos,estoy convencido que nos van a emocionar tanto o más cuando las veamos en el juego habiendolas visto que si no las hubiesemos visto :P

 

 

Yo he dado varios brincos en la silla de emoción :P y cuando lo vea en pantalla completa (en la tele) más saltos daré y más si,como creo,habrá vibración en el mando en la mayoría de esas sencuencias ^^ Una cosa es ver una escena y otra verla y sentirla :)

 

 

De cualquier modo,en comparación con anteriores entregas NO HEMOS VISTO NADA :P

 

Este año se están portando y lo que desvelan no es tanto como otras veces :) Es aceptable en esta nueva entrega la info y media que nos están proporcionando :)

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Yo no veo que se haya desvelado tanta cosa,al fin y al cabo hemos visto cosas que la mayoría ya las hemos visto en imágenes.Ya sabíamos de sobra que la piedra esa habia que tirarla con el gancho para abrir esa "puerta"; sabiamos de sobra que Lara se iba a pasear en el yate ese y que saltaría por ahi a nadar un rato,sabiamos de sobra como son las columnas y el paisaje de México..... no sé,no hemos visto nada que nos debiera sorprender o que nos desvele cosas importantes del juego.

 

¿Que hemos visto trocitos de secuencias que podían haber sido sorpresa? Pues sí pero vamos,estoy convencido que nos van a emocionar tanto o más cuando las veamos en el juego habiendolas visto que si no las hubiesemos visto :P

 

 

Yo he dado varios brincos en la silla de emoción :P y cuando lo vea en pantalla completa (en la tele) más saltos daré y más si,como creo,habrá vibración en el mando en la mayoría de esas sencuencias ^^ Una cosa es ver una escena y otra verla y sentirla :)

 

 

De cualquier modo,en comparación con anteriores entregas NO HEMOS VISTO NADA :P

 

Este año se están portando y lo que desvelan no es tanto como otras veces :) Es aceptable en esta nueva entrega la info y media que nos están proporcionando :)

 

En si tenes razon, pero lo mas perjudicial de los videos, es que te aumentan la ansiedad terriblemente. Encima que uno no aguanta mas, porque salga el juego, los videos y las imagenes te desesperan mas(En si es lindo, pues a todos nos gusta tomb raider XD)

 

Saludos

 

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Lo bueno es que ahorras mucho en manicura xDDDDDDDD yo ya no tengo uñas xDDD Y ya me di por vencido pero he estado 2 semanas buscando a ver si se había filtrado la demo por alguna parte xDDDD

 

Y aún nos quedan 56 días xDDDDDD y para tener la demo me imagino que al menos 26 si no son más xDDDD

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Esto cada vez que se ve algo nuevo es para que delire con tener este juego en mis manos, que pintaza la de este juego, realmente impresionante, me encanta la forma en que promocionan TR, "The new Tomb Raider Experience". En fin una belleza por lo que se ve.

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Lo bueno es que ahorras mucho en manicura xDDDDDDDD yo ya no tengo uñas xDDD Y ya me di por vencido pero he estado 2 semanas buscando a ver si se había filtrado la demo por alguna parte xDDDD

 

Y aún nos quedan 56 días xDDDDDD y para tener la demo me imagino que al menos 26 si no son más xDDDD

 

XD, te van a quedar huesos en los dedos, de la deseperacion. Por lo menos podemos aflojarlo con el tema de los niveles de autor, por algunos momentos. Falta 56 dias fatidicos XDDSSSSS.

 

Ya espero mas informacion y la bendita demo

 

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¿Esto lo habían puesto antes? Demasiada información para mi gusto :P aunque no he leido nada practicamente :P

 

Underworld: Raiders of the Lost Doom Crystal Crusade Temple-Kingdom. And boobs. PS3 Available: November Genre: Spelunking Publisher: Eidos Developer: Crystal Dynamics

Lara Croft may be a globetrotting badass who can hold her own with any male Indiana Jones wannabe, but she still \"packs like a girl.\" as the saying goes. The chick brings everything: video-conferencing-enabled laptops, handheld video cameras that apparently run on some kind of atomic battery, a really snazzy portable sonar imaging system, the most efficient personal oxygen system known to man, a whole catalogue of fully coordinated and accessorized outfits suitable for any conceivable occasion, up to and including fighting sharks...and of course guns. Eidos\' forthcoming Tomb Raider: Underworld really does in the vernacular, \"bring it,\" in terms of scope. If my serveral hours of hands-on is any kind of indicator, Underworld is the single biggest, mos ambitious Tomb Raider game to date.

 

Underworld grabs you right up in your face from the outset. with an opening movie that turns out to be the \"reverse filmed\" catastrophic demise of-well, we needn\'t get too spoiler-specific just yet. Let\'s just say that, were you to metaphorically Google \"hell hath no fury like a woman scorned,\" this intro should be one of the first videos you would get linked to.

 

In face, the whole game is effectively a flashback through Lara\'s life and earlier adventures-utilizing montages cobbled from previous games, as well as scenes from her childhood-that chronicles her most far-flung global adventure yet. Her quest for the truth about her father\'s exploits and family history(which includes an estimated 45 minutes of well-acted, if talky, cinematics) will take her to the far corners of the Earth, with environments in Coastal Thailand, the Mediterranean Sea, Croft Manor, Mexico, and the Arctic, plus some hitherto unanncounced levels.

 

Utilizing a new camera system Underworld showcases an impressive amount of variety in both gameplay mechanics and environmental visuals. With the exception of a short initial falshback-within-a-flashback tutorial, the game proper starts out on the deck of Lara\'s modestly pimped personal yacht anchored in the Mediterranean, and takes the opportunity to show off her skinmpy new wetsuit before she jumps into the great blue below and swims about for a bit.

 

In the process of free-swimming around the sea-bottom, seeking entrance to the first of Underworld\'s many enironments, you\'ll use to of Lara\'s newest toys: a personal rebreather offering effectively unlimited oxygen, and a sonar system that maps out the local topography-like chamber entrances and all-with a single ping. Some incidental monster sharks cruise around, but they\'re mostly minor annoyances to be neatly dispatched with Lara\'s harpoon gun.

 

Once you\'ve emerged from the water into the first dry-land Underworld dungeon/crypt/chamber you start to see the full, impressive range of Lara\'s actions: She can sprint and lunge, do graceful tumbles through quickly closing doorways, expertly balance on, swing from and vault to various jutting poles and beams (this is the first Tomb Raider game to use professional motion capture, courtesy of gymnast/stuntwoman Heidi Moneymaker), and actually freeclimb on rocky outcroppings that even verteran gamesr might have to concentrate to notice.

 

One of the more understatedly cool new features is Lara\'s technique of hanging from a ledge with one arm while reaching out for a viable jump-to-spot-at least, when one is available. If the ledges and rocky outcroppings just arn\'t letting her climb as high as she needs, she can work some impressive, back-and-forth wall-kick ascension magic that would give the cockiest parkour macho-man a terminal inferiority complex.

 

And all the while, on foot or flippingthrough the air, Lara can still effortlessly crank off rounds from her weapons at any nearby bat, tiger, wall-crawling lizard, we-suited black-ops-looking human or enemy-two seperate enemies, in fact, if she has her dual pistols equipped. As always, her pistols are not limited by ammo, but other speciality weapons-a submachine gun, say-are. Further, she won\'t find ammo conveniently just, you know, lying around temples of unknowable age, so these special weapons demand judicious use.

 

Perhaps most important, however, is the combination of freely roamable sprawl of the environments and the multi-staged nature of some of the environmental challenges. Whether it\'s utilizing eldritch-tech guantlets to manipulate massive stone column puzzles, cracking the code of some Mayan calendar lock to a subterranean temple, or releasing the proper switches to harass a Cthulhu-scale mega-cephalopod (I really felt kinda bad about that one; ti seemed to be more or less minding its own business...at least until I came along and brain-penned it with a spiked stone disc), the puzzles have a really epic quality to them. It takes multiple actions and mini-victories to get, say, that massive, multi-armed statue of Shiva to do its mechanical thing-but when it finally does, you feel like you\'ve by-Genesha accomplished something.

 

And, yes-Lara still has her classic shorts outfit, as wellas the face-slightly-too-big-for-her-head thing going on (so no worries there, longitme fans). It feels, well, kinda cool to be anticipating the final release (in November) of the class heroine\'s latest spelunking road show.

 

Chris Hudak

 

20ic51d.jpg

 

2wf8qdf.jpg

 

:( Sólo he podido poner como spoiler el texto

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No me deja bajar el 4 :( Me dice que no tengo permiso o_O

 

Na, ya me ha dejado.

 

Tana, es que ya para lo que queda no me apetece leer spoilers. Espero que no hayas puesto algo indebido.

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