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Dragon Age -Tema Oficial


Tanausulord

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Chacho,si lo acabo de poner y aún no vi el video xDDDD

Puedes personalizar el personaje... bueno la cara,como en el 1.

Mira la segunda imágen de arriba.... es EL PROTA....... y según un foro,lo más feo que lo puedes poner xDDDD

 

Lo único que no cambia en el personaje de DA2 es la raza y sus relaciones e historias familiares. Puedes cambiar su cara por completo y con tus decisiones ir moldeando su carácter y por supuesto elegir de entrada una clase u otra.

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Había oído campanas pero no sabía donde.. entonces sólo puedes ser humano. Bueno, no me importa demasiado.

No he jugado al primer DA, ¿cómo funcionan las decisiones morales?. Según tengo entendido no son tan "happys" como en Mass Effect que siempre hay una posibilidad de salirte con la tuya. Según parece en DA hay situaciones en que ganas algo pero a costa de otro suceso negativo para tus intereses ¿es cierto?.

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Sip... muchas veces puedes ganar más dinero u objetos más interesantes pero pierdes afinidad con alguno o varios de tus compañeros o incluso los pierdes o tienes que cargártelos.... puedes elegir apoyar a un bando u otro en distintas situaciones y ganarte los favores de un rey u otro o de determinados personajes o grupos.... es todo muy intenso en ese aspecto... muchas decisiones que tomar y a veces resultados frustrantes.... por eso cuando ya sabes como va el juego lo normal es guardar antes de tomar una decisión importante,probar y cuando estés convencido volver a guardar jajajajaja.

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El Trailer muy chulo.... aunque me sigue dando pena que los gráficos no sean mejores..... y bueno,estoy encontrando fotitos nuevas.

 

830px-Harvester_Dragon_Age_II.jpg830px-Warrior_abilities.jpg

 

 

Nuevo personaje,llamado Anders

830px-Anders_healing.jpg 830px-Anders_concept_art.jpg Andersedited.png

Un primer plano de la hermana del prota,Bethany

Beth44.png

UnA Hawke

988968_20110208_640screen005.jpg

Carver,el gemelo de Bethany con su cara de pringao jajaja

Carver23.png

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No entiendo como Bioware no utiliza el más que compentente motor de los Mass Effect…. Será por lo vasto del universo DragonAge….

 

Por cierto, Tana acabo de ver los dos primeros minutos deljuego. No te digo donde para no ser malo… aunque pensándolo bien ni siquiera debería haberte dicho que los hevisto xDDD.

 

 

 

 

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Bah,yo me he visto ya muchos trozos de la demo puesta en las convenciones de hace unos meses así que más o menos sería algo similar a los videos que he colgado en la primera página y la segunda xDD pero vamos que el 22 es ahora mísmo... y quiero esperar para estrenar la demo con un amigo... :)

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Felicia Day que participó en Buffy Cazavampiros escribirá y actuará en una miniserie de 6 episodios basada en el universo de Dragon Age.

http://www.3djuegos.com/noticias-ver/115904/dragon-age-contara-con-una-miniserie-a-cargo-de-felicia-day/

 

No caigo que papel interpretó en Buffy xD.

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Lo vi hoy Requi... a mí me suena mucho pero tampoco caigo.... sin embargo... http://www.imdb.com/name/nm1260407/ por lo visto su personaje se llamaba "Vi" rofl.gif y normal que me suene la cara de la chica porque no es el primer juego al que le pone cara de alguna forma.... :)

 

A pocos días de salir la demo y unos pocos más de salir el juego,me sigo encontrando imágenes (videos ni miro jajaja) y cada vez me sorprendo más con algunas cosillas rolleyes.gif

 

Fenrisandhawke.jpg Hawkeandmerrill.jpg Customize.png Da2_menu.jpg

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The technology of Dragon Age II – Part 1

By BioWare by Andreas Papathanasis

 

Technology was one of the major focus points of the programming team during the transition from Origins to Dragon Age II. After the art team presented us their vision for a rebooted art style, we spent a lot of time with them identifying the technology improvements that would best bring that art style forward.

 

In this post we’ll examine some of the base technology improvements to the engine. These improvements will be enjoyed by everyone who plays the game, regardless of whether they choose to play on PC with a DirectX 9 video card, PlayStation 3 or Xbox 360. On a subsequent post we’ll examine more advanced DirectX 11 technology that will be exclusive to higher end PCs.

 

 

Lighting

Lighting is a crucial element for the visual appearance of any game. Regardless of how detailed and unique the base art is, a poor lighting system that fails to bring out that detail will make the game look worse overall. With this in mind we spent most of our research effort into new lighting techniques and tried to identify the one that best fits the levels we needed to create for Dragon Age II.

 

The lighting system we ended up with is based on an offline global illumination renderer that creates higher quality lightmaps than before. Global illumination means that light bounces in the scene are considered for the overall lighting. This simulates how lighting works in the real world.

 

019.jpg?w=450&h=253

 

Cave levels are a great fit for our new lighting system. Light beams coming in from cracks in the ceilings scatter light around the level for a more clean and realistic lighting overall, compared to our old lighting engine.

 

0041.jpg?w=450&h=253

 

Lighting is also a great tool to convey emotion. From the smoke filled alleys of Lowtown to the highly contrasted lighting in Darktown or the Chantry – whenever I play the game I find myself unconsciously pausing to look around in the level and how lighting interacts with each scene.

 

047.jpg?w=450&h=253

 

 

Outdoor Environments

Interesting terrain variation, dramatic vistas, impactful skies, a grand overall sense of scale are all important points for our level artists when laying out the outdoor areas of the game. We worked on more advanced terrain editing capabilities that allow more creative freedom when creating our exterior levels.

 

082.jpg?w=450&h=253

 

To complement the new terrain engine, our redesigned sky editing tools allow artists to easily create lit, moving layers of clouds that contribute a lot to the visual appearance of exterior levels. The team also worked on improving the water rendering technology. It now allows for physically lit water and realistic, accurate reflections from all objects in the scene:

 

077.jpg?w=450&h=253Finally, our new fog technology now supports vertical height fog and adds an extra level of detail to many environments.

 

foundry.jpg?w=450&h=253

 

 

Characters

Our offline global illumination renderer works great for static unmoveable objects, but one of our key goals with the technology was to make characters and other dynamic objects moving in the scene to have similarly high quality lighting as the levels. We implemented a system that ends up working really well, where characters pick up very similar lighting as the static geometry in the world near them. This makes creatures really merge in with their environments, get shadowed when they walk in shadowed areas, get brightly lit when they’re facing the sun, and be affected by all offline lights consistently as they walk through the level.

 

hanged-man_2.jpg?w=450&h=253

 

Our character lighting is complemented by our improved runtime shadow technology, which now supports self shadowing. Besides providing a more realistic look, self shadowing is also a good tool for cinematics to improve the impact of the scene by manipulating lights and shadows.

 

 

Summary

Overall, we feel that the technology changes have empowered our content creators to create clean, pretty, more consistent, very often visually striking areas that look and flow great throughout the game.

 

Next time we’ll cover more advanced DirectX 11 features of the engine, how they complement the base technology and how, while not required for enjoying the game itself, should improve the visual experience for players with higher end PCs.

 

Thanks to our lead environment artist, Ben McGrath, for capturing the screenshots in this post. The screenshots are taken from the DirectX 9 PC version of the game, but the visual output would be almost identical on consoles.

 

 

Basta por Diossss,no quiero saber más que me quedan 6 días para la demooo xDDDDDDDDDD

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Me he partido con esto rofl.gif ¿Recuerdan que el juego iba a tener una especie de narración dual? es decir, se van contando dos versiones de los hechos de forma paralela... pues bien, aquí una muestra de las diferencias entre versiones.

yukidama wrote...

 

IndelibleJester wrote...

 

S Atomeha wrote...

 

HolyJellyfish wrote...

 

Is it an Exaggeration of the Legend, or is Varric repeating it verbatim?

 

Bethany during the First Story

bethany1.png

 

Varric telling the Truth

bethany2.png

 

I laughed so hard at the "subtle" alteration in cupsize. Beautiful. Just hilarious.

I'd like to see Varric try to explain the breast reduction part.

 

 

The part that makes me lol is when he asks her if it's any different from the version she's heard, she doesn't mention anything about the breasts not being so.

 

 

That's what got me too xD Bethany's breasts must be truly legendary, then.

 

 

Por lo visto,mientras Varric (el enano) cuenta la historia,exagera los atributos de Bethany,la hermana de Hawke y cuando se cuenta la versión real de los acontecimientos se puede observar una reducción de pecho considerable rofl.gifrofl.gif ¡¡Dios,lo que me voy a reir!! me encanta el sentido del humor de Bioware y como usan las muchas características de la personalidad humana para "humanizar" a sus personajes hasta puntos nunca antes vistos en un videojuego.

En DA1 ya me muero de la risa con las conversaciones aleatorias entre personajes (mientras caminas por los escenarios,a veces se ponen a hablar entre ellos y oyes sus voces y salen unos bocadillos con el texto) que muchas veces son hilarantes bien por el uso del humor,bien por el uso del sarcasmo o por las ocurrencias de los personajes.... pero esto de la narración épica y la narración ¿verdadera? me va a matar xDDDD ¡¡¡qué bueno,por favor!!!

 

Quiero narración dual para TR!!! jajajajaja,me encantaría,sinceramente xDDD sería un toque fresco y encantador para la saga. Una narración de un capítulo de la historia en particular,contado por los enemigos de Lara donde la pongan de sanguinaria y brutal y luego su verdadera narración donde se vea que tuvo más suerte que otra cosa jajajajaja.Sería cojonudo xDD

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